uElite Design

          Ви увійшли як Гість | Група "Гости", Вітаю Вас Гість | RSS
           Головна | Каталог статей | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Fleш.k-a [121]
Як добавити на сайт, як завантажити [3]
Моя здорова сім'я [222]
Різне [17]
Книги [29]
Новини [25]
Сайти [1]
Сайти з якими ведеться співпраця, або ж є сайтами ЦАСД
НОВЕ ЖИТТЯ З БІБЛІЄЮ [372]
Поезія [39]
Мой Мир Музыки christian HOPE [337]
Відео [157]
AUDIO [20]

Міні-чат
200

Наше опитування
Я маю залежність від:
Всього відповідей: 109

На допомогу адміну
Система Orphus

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Моя здорова сім'я

У школу – як на свято

Навчання в школі - це перша свідома трудова діяльність, яка вимагає від дитини уваги, старанності, завзятості та вміння завершити розпочату справу. Усі діти по-різному звикають до цього нововведення. Період адаптації у першокласників у середньому триває від 3-4 тижнів до 2-3 місяців.

Щоб успішно звикнути до нового укладу життя, у цей період дитина потребує допомоги та підтримки з боку батьків.

Чому ж не все так просто? Що відбувається з вашим дитям у період шкільної адаптації? Значно зростає навантаження на дитячий організм, особливо це стосується так "званого статичного навантаження. Потреба в руховій активності залишається такою самою, а шкільні умови вимагають багато часу перебувати в сидячому положенні.

Дитина потрапляє в новий для себе життєвий уклад. їй доводиться освоювати безліч правил поведінки освітньої установи, які значно відрізняються від прийнятих у сім'ї.

Першокласник опиняється в новому колективі однолітків і серед незнайомих дорослих, з кожним із яких йому необхідно побудувати відносини, знайти своє місце в групі.

ЩО БАТЬКИ МОЖУТЬ ЗРОБИТИ, ЩОБ ПОЛЕГШИТИ ДИТИНІ ПРОЦЕС АДАПТАЦІЇ?
Серйозно поставтеся до планування режиму дня першокласника. Прослідкуйте, щоб дитина не відчувала нестачі в руховій активності, маючи водночас можливість повноцінно відпочивати (у тому числі не менше 8-9 годин на сон). Класична «група продовженого дня» - не найкращий варіант для першокласника, друга половина дня має бути присвячена прогулянкам на свіжому повітрі, заняттям спортом, спокійному відпочинку та іграм.

Не робіть для дитини перехід занадто різким. Вона не може відразу перетворитися з малюка, що грається, у старанного школяра. Протягом першого року навчання гра залишається для дитини найпотужнішим інструментом пізнання, багато знань першокласник набагато краще засвоїть саме в ігровій формі.

Допоможіть дитині розібратися зі шкільними правилами. Розкажіть, на¬віщо потрібне кожне з них, чому так важливо їх дотримуватися. Шкільні дзвінки, правило «піднятої руки», звернення до педагога, правила поведінки в їдальні та багато іншого - усе це є новим для вашої дитини і може викликати у неї чималий стрес. У присутності дитини не слід критикувати школу, вчительку і навчальну програму, навіть якщо є щось, що заслуговує такого ставлення. Малюк не повинен це чути і сприймати, оскільки будь-що негативне про школу, тим паче з вуст батьків, буде руйнувати цінність і без того незвичних для нього правил.

Школяр дуже хвилюється, коли і йому починають ставити оцінки. Приємно, коли вони стабільно високі.

Проте не можна допустити, щоб дитина відчула свою перевагу над іншими, щоб хвалилася своїми досягненнями, дружила тільки з тими, хто добре вчиться. Оцінка не повинна стати самоціллю, вона лише увінчує хорошу, сумлінну роботу. Якщо оцінки спочатку недостатньо високі, по¬трібно розібратися в причинах такого стану справ.

Існують спеціальні прийоми, спря¬мовані на формування у дитини уваги та самоконтролю. Один з них - навчання перевірці розв'язку. Воно починається з того, що дорослий пише стовпчик прикладів, у яких дитина повинна знайти помилки. Наприклад, так: 2+3=5; 4-2=2; 5-3=3; 4+2=6; 5+2=7; 7+2=8.

Для перевірки дитині дають червоний олівець. Навпроти правильних відповідей вона ставить плюси, а неправильні закреслює, надписуючи правильну відпо¬відь зверху. На другому етапі занять дитина сама пише кілька прикладів так, щоб одні були правильні, а інші - ні. Листок відкла¬дається на 2-3 дні, щоб написані прикла¬ди забулися, потім вони перевіряються так само, як раніше перевірялося завдання, підготовлене батьками. Усі ці заняття проводяться у формі гри «у вчителя». Коли дитина навчиться швидко і точно перевіряти приклади (написані як батьками, так і нею самою), потрібно спонукати її застосовувати сформовані навички щодо шкільних завдань. Проте якщо вже ви зважилися втілити цю методику в життя, запам'ятайте просте правило: ніколи не сваріть сина або дочку за виправлення. Самовиправлення -це перша форма самоконтролю. Вони повинні всіляко заохочуватися.

Налагоджуйте взаємодію з учителем, тільки спільними зусиллями можливо допомогти вашій дитині швидко освоїтися в новій ролі.

Заохочуйте першокласника до успіхів у навчанні. Учіть Дитину адекватно оцінювати себе, порівнюючи свої минулі та теперішні результати. Підкреслюйте сильні сторони вашої дитини. Хваліть за конкретні досягнення, а не в цілому.

Беріть безпосередню участь у шкільному житті малюка. Цікавлячись, як минув день, запитуйте не «Як ти себе сьогодні поводив?», «Яку оцінку сьогодні отримав?», а «Що було цікавого?», «Що тебе здивувало?», «Що було складного?» і т. д. Важливо, щоб дитина ділилася з вами своїми відкриттями, успіхами, труднощами і сумнівами, а не формальними оцінками своєї поведінки.

Допоможіть дитині налагодити спілкування з однокласниками. Труднощі в цьому питанні часто є причиною напруженості у ставленні першокласників до навчального процесу і безпосередньо до школи. Чи приємно щодня приходити туди, де в тебе немає жодного друга або де тебе постійно дражнять? Проте становище і в цьому випадку не безвихідне. Частіше запрошуйте однокласників дитини до себе додому (тільки не цілий клас відразу, а невеликі групи по 2-3 дитини). Влаштовуйте спільні цікаві ігри, розваги. Це зближує дітей, породжує симпатію один до одного.

Прищепити любов до школи допоможе відвідування позакласних заходів. Адже школа - це не тільки уроки. Привабливості їй додають різноманітні гуртки, секції. На жаль, коли дитина погано вчиться, батьки часом вирішують: «Нема чого їй витрачати час на додаткові заняття. Нехай краще сидить над домашніми завданнями». У результаті ситуація може тільки погіршитися. Дитяче життя збіднюється, - не використовується один із важливих важелів виховання позитивного ставлення до школи.

Попрацюйте над власними почуттями та сподіваннями. Іноді батьки «заражають» дитину власними тривогами щодо школи, збільшують напругу своїми очікуваннями, до того ж як негативними, так і позитивними.
Дорогі батьки, запам'ятайте: найголовнішим у цей період для вашої дитини є ваша безпосередня участь у її житті. Вона повинна бути впевненою, що в будь-якій ситуації зможе на вас розраховувати. Спільними зусиллями ви все подолаєте, і через роки ваш дорослий «малюк» буде згадувати свої перші шкільні дні з посмішкою.
Категорія: Моя здорова сім'я | Додав: shepetivka-sda (17.10.2014)
Переглядів: 348 | Рейтинг: 0.0/0 |
Олег Буркацкий - Жизнь лишь в Тебе

Поддержка сайта
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статус
Четвер
21.09.2017
10:34

Логін:
Пароль:
[ Керування профілем ]

Пошук

7 випадкових








Церква живе надією

Приєднуйся

Джерело LightRay Маранафа: Библия, словарь, каталог сайтов, форум, чат и многое другое. ЧИСТЫЙ ИНТЕРНЕТ - logoSlovo.RU Рейтинг@Mail.ru
Офіційний сайт ШЕПЕТІВКА-АСД © Jesus beside of you 2009-2014